środa, 22 lutego 2012

tydzień na biegówkach w Wysowej Zdroju...

















To już drugi turnus tygodniówki "Biegaj w Wysowej Zdroju".
Grupa z trenerem w Parku Zdrojowym ćwiczy...styl łyżwowy...
No cóż.... to nie takie proste....ale co tam, potrafimy , jeszcze kilka lekcji 
i będzie dobrze.
 Dołączyłam do grupy, ale po zaliczeniu "gleby" ...zgubiłam komórkę i moja lekcja dobiegła końca....





Wieczorem ...nagroda za kilkudniowy trud... pobiesiadowaliśmy  przy kominku, no w końcu to ostatki...

6 komentarzy:

  1. Ach, ten uroczy kominek. Wspaniałe sie przy nim siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I po raz kolejny żałuję że już dawno u Was nie byłam :( ale nic to nadrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny moje kochane, nie pozostaje Wam nic innego...jak przyjechać:) bardzo , bardzo mnie to ucieszy !!!!
    No, to kiedy ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a może w końcu Ty byś przyjechała?
    Mi niech się robota przewali to w którąś sobotę się zjawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marylko, my nieustająco PLANUJEMY :)
    Tylko, że my bardziej na jesieni, bo L. musi na grzyby. Koniecznie...heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś się tu cichutko zrobiło....
    A ja dalej nieustająco za Wami tęsknię ....

    OdpowiedzUsuń